Monday, March 23, 2009

aku bukan lah penternak ayam telur

aku da lar tension..
lapa pulak tuh..

tapi yang buat aku lagi bengkek...aku tengok stok rusky dan telur aku kat dapur da abis..
cilaka!sape pulak yang makan semua nih?

aku lapar gila kot...
cash dalam tangan pun da abis..
nak g bank hujan.

jangan sampai aku hilang kawalan diri ya.
aku dari petang semalam tak makan.
ada pulak mangkuk habiskan makanan aku..memang hangin gila ar..

ko xde duit ke nak beli sendiri?
kalau ko pun lapar sangat da, ketuk ar pintu bilik aku dan cakap ko nak amik megi dan telur aku.
bilik aku sebelah bilik ko je kot.
tak payah nak main amik je..
aku tak marah kalau ko cakap.

ada akal, sila fikir ye

5 comments:

mr. hafis said...

saya selalu kena macam tu.
tapi nak buat macam mana.
saya cakap je lah.
slow talk. dia boleh terima tu.

:)

ain si kacak said...

thx mr.hafis..

da slalu slow talk da..
tp ttp degil..
xpe lar..
sy halalkan je

piqaiqapiqa . said...

kalo hati kejam, dah lme haramkan.
sebaik bilik sblah jeea.

a s m said...

i penyokong mu hahaha,
blogger baru tapi dah ada penyokong mmg mantap 2

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

cakap je ngan die macam ni.
" aku memang saje beli rusky n telur ni untuk ko je. ko makan la sampai senak."

Post a Comment