Saturday, March 21, 2009

ujian mendatang



budak lelaki dalam gambar di atas ini adalah Sukarno, 1st president of Indonesia.
lelaki ini telah bikin kepala aku pusing dan pening2.
sampai aku perlu menelan 2biji panadol sambil berguling2 di atas katil untuk menahan kesakitan.aku x suka ini lelaki(tak bermakna aku benci).

esok jam 8.30pg, aku kena menghadap sekeping kertas bercetak yang mungkin sedikit sebanyak mengubah kehidupan aku.actually, aku ada test untuk subjek Asian Politik esok.subjek nih sebenarnya menarik untuk didebatkan di dalam kelas tapi bila kena menjawab dan mengarang esei, amatlah bosan.dan soalan yang akan keluar esok sudah tentunya berkisar mengenai kediktatoran Sukarno di Indonesia beserta sejarah Indonesia sehingga berjaya menjadi sebuah negara yang amat majmuk dan bersatu yang dikenali bangsa Indonesia walaupun mempunyai beribu2 kaum dan etnik di sana.bukan seperti di malaysia ok..sudah tentu aku akan mencarut2 di dalam kertas jawapan aku.

oleh itu, tak pasal2 aku kena study pasal si Sukarno ini.
bosan2!!!


jika aku perlu study mengenai lelaki ini, sudah tentunya aku tidak akan pernah bosan dan sakit kepala:



bila agaknya leh comolot ngn dia ek?huhu

1 comments:

besi said...

menarik sejarah politik asia tenggara...
buat elok2 heheheh.....

amboi nak cium mulot ngan sapo tue...
pi nikah la dulu

Post a Comment