Friday, March 20, 2009

makin tua kah diri ini?

since last month lagi, seorang demi seorang kawan aku bertunang.congrats!tapi yang memusykilkan aku, mengapa aku masih single tika saat ini?
owh..aku cemburu ok melihat kawan2 aku sedang bergembira dan sudah merencanakan hari2 bahagia mereka....

but aku rasa aku masih muda lar..x seswai nak fikir tentang perkahwinan..study pun belum abis lagi...

atau aku yang rasa aku masih muda sedangkan pada hakikatnya aku sudah sepatutnya memikirkan mengenai alam perkahwinan??

erk!!
ada sesiapa mahu bertunang dgn aku kah?



to Mohd Nazrin & Tengku Nur Shazreen:

Selamat Bertunang...
mudah-mudahan cepat2 berkahwin...
x sabar nak makan nasi minyak kat kuantan...

5 comments:

vidadarisakura said...

aku xnak betunang ngn ko.


hahha

ain si kacak said...

cik vida...haha..aku pun x maw tunang ngn ko..
tp klu aku tunang, akan aku jemput ko ok?

ARNI YUSNITA AHMAD said...

hehehe my friends for dah ramai yang engaged and married and also have their own child. GOSH terkejut jugak memula smp terfikir akukah yang terlewat?

hahahaha, I don't so, it depends on many situations. I prefer to have my own career, enough savings, home, car, etc and after target dah smp, barulah boleh kawin insyaAllah

Shahrul Tanaka said...

vi lu bertunang ngan kf sudah vi!

piqaiqapiqa . said...

ouhh igtkn sis nih 18/19..
hehe.

Post a Comment