Friday, March 20, 2009

tiada apa yg mahu diperkatakan lagi


hari nih, dia buat hal lg..

wtf!!

sakit hati aku...
aish!!nak beli yang baru, cm malas je aku nk kuar umah. kat luar pun da gelap nak hujan..
tp kena g beli yang baru gak weih.x blh idup aku klu berterusan begini..ikut hati aku nk rembat yang wireless pnya..biar puas hati aku.tp poket kering lar plak kn..
xpe2...
owh ye...ada sape2 mahu menghulurkan bantuan kewangan pada ku untuk membeli mouse yang baru?
aku seperti terasa malas mahu membazirkan duit semata2 utk membeli tetikus...
sesiapakah?






aku mahu carik mouse begini lar..
mana bleh beli ek?
agak2 low yat ada x??

5 comments:

mr. hafis said...

takde.

vidadarisakura said...

loyat cakap habis sudah!
heee

♥iqah♥ said...

hye2.
jOm la shOpping d butik sy.
www.gurlylicious.blogspot.com
=))~

piqaiqapiqa . said...

haha.
low yat ade kot..cubela carik ;p

eleyy
beli sticker loveydovey lekat2 jeea kt mouse tu smpai penuh.
:D

Anonymous said...

piqah: haha...x maw ar lekat sticker..x cool..

Post a Comment