Tuesday, May 5, 2009

mungkin bukan geisha





kepada that girl..tahniah coz berjaya memberantakkan hubungan orang lain.

tak faham aku dengan orang yang cemburu, iri hati dengan orang lain.
be professional la..bila ko tahu kawan aku dah bertunang, kenapa ko treat dia camtu?
kenapa perlu ko kacau tunang dia?
dulu boyfriend aku pun ko nak..
ish!come on..
ko bajet ko lawa ke??
duh!!!
tak kisah la ko lawa atau tak..

another thing..hormat orang tua..walaupun that guy hanyalah seorang guru biasa, tak perlu ko nak perlekehkan dia.
dia dah berusia dari kita..10years older k..

in case ko terbaca or terasa dengan entry aku, aku harap ko positif bila teguran orang.
member aku tegur depan2 pun ko dah mengadu terkilan kat tunang dia.
jangan macam tu..
noktah!

3 comments:

Paan Ovrtd said...

Lempang dia ramai-ramai nak? Best kan idea saya?

ain si kacak said...

dik an:meh2 kita lempang bersama2..hehehe

Kudus Ahmad said...

aku nak tengok je, sakit woo kene lempang.

Post a Comment