Wednesday, May 6, 2009

skateboarder yang terlampau


alkisahnya, terdapat seorang
skateboarder dari K***ng.

muka tak lah kacak mana. tapi nama beliau gah di arena papan selaju negara. kalau selak2 majalah revolution, pasti korang akan nampak muka atau nama beliau. kehebatan beliau di pentas skateboard memang tak boleh dipertikaikan. even baru2 ni pun beliau telah mewakili Malaysia di X-Games Shanghai. ramai anak2 remaja yang baru berjinak2 di dalam dunia skateboarding mengidolakan beliau.

tapi sayang, sikap makhluk tuhan yang seorang ni amat teruk. melampau2. nak tahu kenapa?

dulu aku pernah berkawan dengan dia. tapi persahabatan kami tak kekal lama. syukur aku tak kenal lebih rapat dengan dia. kalau aku terima cinta dia waktu tu, mungkin sekarang hidup aku dah sengsara. dipendekkan cerita, aku ym dengan gf ex housemate mamat skater tu la. rupa-rupanya si skater tu keluar dari rumah sewa dia kerana ada krisis. ceh! dia bilang kat aku yang budak2 rumah dia semua mahu berpindah. dia kencing je. ok..krisisnya, dia cuba try awek2 housemates dia. siap ajak seorang awek ni (gf housemate dia) main lagi. and bila awek ni tak nak, dia boleh lak tumbuk awek tu. kurang ajar gila.



*mungkin si dia patut tingkatkan lagi skill menggoda wanita kerana skill si dia di papan selaju sudah hebat*


another incident happen when one girl ni tengah tengok tv. suddenly si skater tu keluar dari bilik dan berdiri in front of that girl sambil menunjukkan d*ck beliau yang sedang naik. he asked that girl to blow his d*ck and do some stuff yang tak sepatutnya. wtf! cilaka sungguh! that girl sampai menangis coz takot..nasib baik her bf balik in few minutes.
tu baru sikit..ada banyak lagi incident yang berlaku. tapi cukup la sikit2 aku dedahkan. geram aku! even dulu pun, masa baru2 kenal aku, dah mula gatal2 pegang tangan, pegang pinggang aku. yuck!!! nasib aku tepis and cakap aku tak suka. kerana aku jual mahal la, he left me.aku bukannya perempuan murahan yang ko boleh pegang2 sesuka hati ko...

well, this skater dah la sex maniac, pemalas lak tu. masa menyewa dengan housemate2 beliau, barang2 dapur tak pernah beli. keje tak. yang si dia tahu, skate setiap hari. tahu menghabiskan makanan orang lain je. housemate2 beliau sikit pun tak kisah pasal hal tu. tapi bila dapat tahu tentang sikap si dia yang gila seks tu, hangin la diorang.

btw, i'm lucky not to attach with him.
our relationship ends already.
so please do not text me or call me anymore.
thanks!


owh ya!
tahniah coz tak menang apa2 di shanghai x games..hahahaha!!



13 comments:

joegrimjow said...

xpernah pon jaye amek kursus skateboard
hampesss gak r

ain si kacak said...

joegrimjow: ain pun tak berjaya lagi..

Shahrul Tanaka said...

owh kenal2 :P

Kudus Ahmad said...

Tak pernah main skateboard and sememangnye tak pandai. Orang kg je, dekat kg mane ade orng main skate. Pi mandi sungai selalu la.

For that guy memang teruk. Tapi dah macam trend sekarang boys n girls can live together. If not living together pon can come at any time.

eddie dewanaga said...

populariti dia tak menjamin akhlak yg sempurna, biarlah berkawan dgn org biasa, asalkan hati sentiasa ceria.

Vee Violet said...

speechless....
hmmm... tak patut la ada this type of guy...
=(

Paan Ovrtd said...

Tu mmg gambar dia ke?

ain si kacak said...

shahrul azry:kenal?rapat ke?

conan:tu la.salah remaja gak sekarang gak.but, he can't take things for granted

eddie:betul2..baik kawan dengan eddie je

vee::(

dik an:owh..jika ya gambar si dia, mengapa ye?

besi said...

ada ke org macam nie? dunia oh dunia.............

ain si kacak said...

besi:sebab ada la ain jadi geram..

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

hina gila laki tu.
tak sekolah ke.

ain si kacak said...

kakijalan:mmemang tak habis sekolah pun. orang lain pun skate, tapi perangai ok.sekolah sampai habis..tapi si dia ni memang tak habis sekolah..

anaz said...

haha

Post a Comment