Monday, May 4, 2009

Tinggi and Gemuk


kepada cik vee violet, thanks for tagging me.so memandangkan aku pun dah tak tahu nak bikin apa, so aku jawab soalan2 tag dari cik vee..


1)Berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
-berat=46kg..tinggi=160cm

2)Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
- yang paling berat masa aku umur 21tahun.naik sampai 52kg..uish!macam lembu dah waktu tu.

3)Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? Dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
-tak pernah aku ambil apa2 makanan sampingan.minum banyak air suam sudah.

4) Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu?
- ntah.maybe masa lahir.tapi aku tak sure berapa.yang aku ingat paling rendah waktu aku darjah 1.berat aku hanya 11kg.ringan bukan?hahaha

5) Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda..
- kalau ada duit banyak aku nak join marie france.mana tahu kot2 boleh jadi spokeperson marie france(perasan!!)

6) Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah?
- macam vee.tak makan nasi tapi hanya untuk 2hari.tak boleh tahan.huhu

7) Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
- waktu tengah final exam.aku akan makan setiap masa sambil study sebab kalau tak mengunyah, sah2 aku akan tertido.

8) Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
- nak cuba maintain berat ke 45kg je..boleh tak?

9) Sila upload ok?
-nak upload apa ye??
*ada sesiapa boleh menjalani perubahan drastik sebegini?sila pm aku jika ya.



10) nak tag sape????
-sape2 yang rasa mahu jawab tag ini, sila lah ye..

7 comments:

Vee Violet said...

hihihih...
kelakar bile tgk pic tu... 160 cm tak rendah sgt la ain... kena dgn berat ain... Vee ni nampak montel cuz muka chubby, nak amik pic pun kena snap dari sisi cuz nak nampak kurus n nak kasi hidung tak nampak bulat... lalala... ape2 pun stay cute & sweet ok...
=)

piqah SHJ. said...

alalala
ringan je akk ni.
hehe

ain si kacak said...

vee:ye ke?tapi if montel or tak, kalau muka manis, nampak cantik je..well..u too stay cute & sweet dear..

piqah:kenapa?nampak akak cam chubby ke dik oi?tapi byk spare tyre taw..tak suka

joegrimjow said...

hahaa
cam menarik jew ni

uncle shaq said...

wah .. tinggi dah gemok tu macam uncle .. best2

Vee Violet said...

=)
you too ain...
=)

ain si kacak said...

joegrimjoe:yup..hehehe..tak nak try?

uncle:hehehe..takpe..janji badan sihat

vee:thx dear
=)

Post a Comment