Monday, April 20, 2009

amplifier for sale



aku nak let go guitar amplifier aku.


baru tiga bulan aku pakai.

aku dah beli yang baru so aku mahu jual yang lama.

aku sayang amp ni.tapi, banyak2 amp pun, bikin semak je.

amp aku ni masih elok dan berfungsi dengan baik..mantap!

mahu let go pada harga RM240(negotiable).

Aria AG10 Guitar Amplifier

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Specifications
* Controls : Gain, Volume, Treble, Bass
* Jacks : Input, Headphone
* Switches : Power, Overdrive On/Off
* Main Input: 10watt, AC 240Volt, 50/60Hz

ada sesiapa berminat?
untuk maklumat dan pertanyaan lanjut, sila contact through sms/call ke talian 012-6550516(ain).
sebarang missed call tidak akan dilayan.

10 comments:

Kudus Ahmad said...

warranty ade lagi tak?

eddie dewanaga said...

dah berapa lama guna ni dik...??
aria ni byk problem speaker rabak.

ain si kacak said...

conan: warranty ada lagi 9bulan.

eddie: baru je pakai 3 bulan. setakat ni mmg takde problem

besi said...

wah2 ahli music ain nie...

HEX said...

gitar xnk jual??

ain si kacak said...

haziqhaniff: gitar tak nak jual..hehe..metalzone mahu?

HEX said...
This comment has been removed by the author.
HEX said...

boss metalzone?? brape?

ain si kacak said...

haziqhaniff: rm250..with box n manual..mahu?

HEX said...

urmm..oke gak...tp sengkek ah skang nih...
bru jek angkat boss flanger...

Post a Comment