Thursday, April 23, 2009

Tangan Aku Gangren


1. Insert this badge or the pic above to inform you have been awarded.





2. Make sure you take the pic and said it is from.
- piqah.. *jangan rempit2*

3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
1. rambut sangat kusut dan degil.
2. ketawa berdekah2..
3. sangat mencintai johnny depp..beliau sangat gorgeous bukan?
4. tak makan daging merah..cuma daging putih.
5. tidak tahu menunggang motosikal..hatta memiliki helmet.
6. love kids...bilakah aku akan ada anak sendiri?cet!!kahwin pun belum lagi.
7. menaip dengan sangat laju dan menghasilkan bunyi keyboard yang kuat hinggakan housemate aku marah2..huhu.
8. kaki yang bersaiz besar walaupun berbadan kecil..ok..saiz kaki aku 9..kdg2 mcm ronald mcdonald pun ada gak rupa aku ni.
9. suka menambah cheese di dalam makanan..lazat!
10.seringkali menjadi penunjuk arah kepada rakan2 yang buta jalan.owh ya..kenapa masih ada orang yang tak hafal2 jalan walaupun telah melalui jalan yang sama lebih dari 3kali?huh!

4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog.
1. puteri kartikah
2. besi
3. shahrul azry
4. atan
5. elisyasyazwani


5. Dont forget to go to their blog and tell them they have been tagged !
owh....perlu ke?hehe..aku tahu la..



5 comments:

Shahrul Tanaka said...

nak exam ni tak jawab tag :P

ain si kacak said...

huh..

piqaiqapiqa . said...

suka cheese jg!!!

elisyasyazwani said...

hey..
pasal sy ditaggedkan 2 saya xtahu menahu pun..
thanx 4 da info..
: )

eddie dewanaga said...

extra cheese in any dish??

we're in the same boat here, beb!

Post a Comment