Saturday, April 11, 2009

trust him

hari ini memang sangat sucks pada aku.
aku gaduh lagi dengan mr.K. katanya berpunca dari aku yang sibuk call2 dia waktu tidur.
hey!c'mon!it's already 6pm...u dah tido for more than 12hours.gila apa!
perut aku berkeroncong gila x boleh cakap la..tuh yang aku call dia.

dipendekkan cerita, his best friend call and ajak aku lepak2..seperti orang mengantuk disorongkan bantal, aku pun terima pelawaan mr.B. tak pasal2 mr.K marah. dia kata kawan baik dia try nak usha aku.

adeh..orang nak teman aku makan pun salah ke? jangan sebab aku, ko nak gaduh ngan kawan baik ko. sangat tak cool la lelaki begitu..
kang tak pasal2 aku terus tak berminat dengan ko lagi mr.K.



*hopefully trip ke lost world esok akan menjernihkan balik hubungan aku dan mr.K. aku sayang ko mr.K tapi kita hanya kawan, ok? tak perlu ko nak cemburu2 tak tentu pasal*

3 comments:

uncle shaq said...

huhu .. pelik dunia ni :)

anyways, uncle pun penah ada pengalaman sendiri camtu .. kelaka jugak :P

regards,
uncle

besi said...

ainn.........cian mr k
di sayangkan ko tue

ain si kacak said...

uncle: hehe..i'll bet everyone mesti pernah lalu same experience like us..

:)


besi: syg?
owh!tidak mungkin kerana mr.k itu sungguh buaya.

Post a Comment