Monday, April 27, 2009

kisah sedih di hari minggu

bila tiba weekend je, aku jadi tak keruan. pandangan mata berpinar-pinar.
kenapa susah sangat untuk melupakan si dia
dan mengapa aku tak pernah boleh lenyapkan dia walaupun sekejap dari otak aku?

adakah dia ada menggunakan ubat guna-guna?
atau nasi kangkang mungkin?
atau susuk berlian di wajahnya?

c'mon ain!
sudah semusim ye..
semusim pun baru rasa seperti semalam.
aku benci rasa ini.



Penyesalanku semakin dalam dan sedih
Aku serahkan semua milik dan hidupku
Aku tak mau menderita begini
Mudah mudahan ini hanya mimpi
Hanya mimpi



5 comments:

Kudus Ahmad said...

siapa dia?

eddie dewanaga said...

teringat siapa beb??

kalau ex-bf, hahaha... biasa la, sekali sekala layan blues! tempat jatuh lagi kan dikenang, inikan pula tempat 'bergayut'...!!!

life goes on...

Unknown said...

Salam Ain;

Tumpang singgah. Nice blog. This is how we connected, Risalah-Besi-Stuck In here.

Have a nice day.

Shahrul Tanaka said...

ha3 tulis pasal dead memories jugak! :P

besi said...

ain.........apa cer nie?
ok ke?..........

Post a Comment