Monday, April 13, 2009

Think About Gay



tadi gedik2 on myspace, ter'view' page kawan aku, Puteri Kartikah. aku ter'klik' url blog dia. kebetulan, aku terbaca latest entri pu3 n automatically ter'tagged'. hehe.. layan je. aku pun tengah bosan banget ni.



Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:
1. mini cooper s..warna putih.
2. sneakers macbeth..aku mampu tapi malas nak keluar duit sendiri.
3. iphone 3g. aku jealous sangat2 tengok iphone 3g berada dalam genggaman cikgu asri. owh, rasanya cikgu asri tak begitu tahu menggunakan application iphone, so why not bagi kat aku je?
4. a brand new pc. kalau boleh nak slim cpu with 21" lcd monitor wide screen. mahu beri laptop pun tak mengapa. aku terima je. tetapi aku lebih berminat dengan pc. jangan tanya mengapa.
5. anak. aku suka kanak2. aku seperti mahu anak sendiri. ada sesiapa mahu berikan aku anak?



5 perkara hebat yang pernah dilakukan:
1. berjaya menjadi pengasuh anak sedara aku semenjak berusia 1hari hingga 5bulan. masa tu after spm. tengah tunggu result. aku mana ada pengalaman jaga budak sebelum tu. siap aku mandikan dia, tidur dengan dia, susukan dia..no wonder lar dia sangat rapat dengan aku. ok lah kan?
2. memandu seorang diri dari ipoh ke jb pada malam hari. kemudian tak sampai sejam di jb, aku drive dari jb ke genting. sampai ke genting jam 7pagi. lepak setengah jam, aku terus turun balik ke ipoh. hardcore gak ar. aku pernah drive seorang diri sejauh itu dalam masa satu hari. semua kerana 'cinta'.huh!
3. tak perlu study seperti kawan2 yang lain ketika pmr. ok..cikgu2 sekolah aku semua risau dengan tahap kemalasan aku sampai siap call mak aku lagi. alih2, masa result keluar, aku dapat 8A..haha..gila bangga masa tu. spm? tak payah cerita lah k.
4. lari dari rumah kerana merajuk dengan mak aku. 3hari je. kepada adik2 yang masih bersekolah di luar sana, jangan ikut jejak langkah aku ye..
5. panjat pagar asrama uitm puncak perdana sekerap mungkin. dulu lah. dah la kena panjat kat area hostel lelaki. siap pernah kena kejar dengan pak guard lagi tapi lepas. pernah sekali je kantoi. kepada yang tinggal di asrama, jangan panjat pagar k.


ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi):
1. duit..aku gila duit..tapi aku bukan wanita materialistik.
2. computer games. sesungguhnya aku kaki games.
3. motion pictures. thanks to lumiere brothers coz meng'invent'kan machine untuk membikin filem.
4. sneakers. i love sneakers. sangat2.
5. perfumes. aku suka bau-bauan perfumes. skrg ni pun banyak botol2 perfumes yang cantik2 dan molek2..



5 perkara yang dibenci:
1. hipokrit!
2. lelaki cakap besar.
3. mat rempit..tak minat la.
4. nasi goreng letak mixed veggie yang instant tuh. duh!tak sedap langsung.
5. pergi ke rumah member yang membela anjing. tak faham. sah2 ko melayu dan islam. siap anjing tu ko bawak tidur sekali. aish!


5 insan seterusnya yang akan di tag ialah...

1. kamu
2. kamu lagi
3. owh..kamu ya
4. ok!kamu
5. kamu yang baca entri ini

4 comments:

Kim Kartikah Lee Ismail ( kentutkecil) said...

hehehehe..ain kene tagged!!kekeeke..pdn muke ain!!

NUke_Rude said...

haha.. bawak kete sorg2 tu.. jauh lak pjalanan! kagum2.

besi said...

pandai jaga budak....
hmmm menarik.....

Nizam Zahri said...

dari JB ke Bangi saja sudah 2 kali berenti jika keseorangan.. Bagus2..

Post a Comment